Digestive Cheesecake Creams

Som testpilot för Smartson har jag fått äran att testa två nyheter på kexhyllan. Dessa är från McVities och är två digestivekex med fyllning emellan. Finns i smakerna vanilj och citron. Sonen och hans kompis fick provsmaka kexen och de gav tummen upp till båda sorterna men sonen gillade vanilj bäst och kompisen gillade citron bäst. Jag och maken gillade båda sorterna och kan inte välja ut någon favorit. En god och fräsch variant av kex så vi kommer absolut köpa kexen igen.
 
 
#smartsonmcvities #digestive #kex #cheesecake  #smartson
 

Kommentarer
Postat av: anna

det låter som en riktigt god smakombo :) hörde dock att dem innehåller palmolja men jag är inte säker

2014-05-28 @ 08:05:55
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: erica

Jag har också testat dessa åtcsmartson, och vi tyckte att vanilj var godast.
Kexet kändes ju lite matnyttigare än andra sorters kex.
Kram// Erica och titta gärna in hos mig
www.ericasmeny.blogg.se

2014-05-28 @ 14:24:00
URL: http://ericasmeny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0