Gifflar med smak av julen

Ett favoritfikabröd som vi brukar köpa och särskilt när det är dags för picknick är gifflar. Extra bra nu med den nya öppningen som är återförslutningsbar vilket håller bullarna färska länge.
 
Nu har gifflarna kommit med smak av Gingerbread (varför man inte skriver pepparkakor vet jag inte) och dessa provades igår. Betyg från mig och maken: tummen upp massvis :) Smakade pepparkaksdeg och det är ju sååå gott! Dessa kommer vi absolut köpa fler gånger för att stilla vårt jul-begär :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Hehe jag älskar dom vanliga gifflarna tror inte dessa faller i min smak.Håller med dig o undrar varför man inte skriver pepparkaka?!

2013-11-05 @ 20:54:43
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0