Paolos Bolognese

För någon dag sedan skulle jag snabbt göra lunch till oss i familjen och sprang på Paolo Robertos färdiga såser i kyldisken. Bara att tillsätta köttfärs står det så sagt och gjort, jag köpte köttfärs och Paolos sås. Stekte på köttfärsen och tillsatte såsen och lät detta puttra tillsammans medan pastan kokade färdigt. Jag föredrar köttfärssås som är lite mer gräddig, denna köttfärs blev lite mer som det står på förpackningen - bolognese. Smaken var dock god även om jag saknar lite mer sälta, detta kan man dock tillsätta själv om man vill. Kan absolut tänka mig att ha denna sås i kylskåpet framöver när jag utan krångel vill tillaga en måltid utan massa olika ingredienser. Är även nyfiken på Paolos Crema di pesto som ska passa till bland annat kyckling.
 
Du kan läsa mer om Paolos produkter HÄR!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0