Arla

I förra veckan kom ett väldigt trevligt bud från Arla till mig och sådant uppskattas alltid! I paketet låg ett förkläde i naturfärger, muffinsformar i silikon designade efter Arlas smörblomma i logotypen samt nya kokboken Arla Köket Söndag. Älskar nya kokböcker så denna ska läsas från pärm till pärm och har redan hittat flera recept jag vill tillag. Förklädet har jag redan använt, perfekt att det är så stort så att den växande magen får plats i det :) Muffinsformar i silikon har jag inte sedan förut så det var också perfekt, extra roligt med den unika formen och att de är i olika färger. Till detta fick jag också ett smarrigt recept på Muffinssemlor som faktiskt provbakades idag med ett väldigt gott resultat, se nästa inlägg för detta recept lagom till fettisdagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0