Chokladprovning på Chokladfabriken

Det var väldigt länge sedan jag var på denna chokladprovning på Chokladfabriken med min mamma men jag hittade en bild därifrån och vill verkligen rekommendera chokladprovning till er. Det är en perfekt present/julklapp att ge bort och det passar gammal som ung, tjej som kille, man som kvinna! Först får man en föreläsning om choklad och får testa olika rena chokladsorter tillsammans med olika alkoholaktiga drycker. Därefter får man prova olika tryfflar som Chokladfabriken har i sitt sortiment, mums. Sist får man en rundtur i fabriken och får köpa med sig choklad och tryfflar hem till rabatterat pris.
 

Kommentarer
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

choklad *dreggel dreggel*... Sambon är mer för vanilj (pucko...) så skulle nog ta med mig mamma på något sådant.. haha Lät kanon bortsett alkoholen

2012-10-22 @ 10:46:17
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Oh så gott det där såg ut.

2012-10-22 @ 19:36:54
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0