Panengkyckling

En superenkel och snabb maträtt är denna perfekta vardagsrätt som dessutom är smakrik och god. Jag hade även broccoli i maten men av någon konstig anledning hamnar ingen broccoli på min tallrik som jag tog kort på utan endast på sonen och makens tallrikar :)
 
 
3-4 port.
 
Lagom mängd kycklingfilé
Santa Maria Paneng kryddmix
En burk kokosmjölk
Wokgrönsaker, broccoli, bambuskott eller vad du önskar
Nudlar
 
Skär kycklingfilén i bitar. Stek dem klara i en wokpanna med olja. Tillsätt grönsakerna. Häll sedan ner kryddmixen och kokosmjölken och låt koka upp och sjuda några minuter. Servera med nudlar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mums, va gott det ser ut!
Hoppas du får en bra dag :)

Tänkte bara tipsa om min julkalender som pågår under varje dag fram till den 24 december! Fina priser utlovas!

KRAM

2012-12-05 @ 10:58:57
URL: http://primms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0