Årets sista dag

Så var det 2012 års sista dag kommen! Är nyårsmenyn klar hemma hos er? Vi ska hem till goda vänner och har delat upp matinköpet så jag är strax klar med efterrätten som bara ska monteras ihop och sedan tar vi med oxfilé och såser medan de står för potatisgratäng och förrätt. Kommer nog bli väldigt gott! Får visa bilder sen. Jag som är gravid, går in i vecka 23 idag, får hålla mig till alkoholfritt men övriga får festa på champagne till tolvslaget och skulle jag välja skulle denna champagne få serveras då det är min absoluta favorit:
 
 
2:a på min favorit-champagne lista kommer Henriot som också är en väldigt god champagne:
 
 
Ha nu ett underbart slut på detta år och så vill jag även passa på att önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gott Nytt År!
Kram Caroline

2012-12-31 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0