Fredagsmys

Tidigare i höst beställde jag jultidningar av grabbarna O & A och igår fick jag min leverans :) Ett av inköpen var kokboken Fredagsmys av Emma Hamberg och Anette Rosvall Har redan hunnit kika lite i boken och recepten verkar riktigt smarriga. Enda jag saknar är fler bilder på maträtterna, alla recept har inte bilder och det tycker jag är synd. Jag väljer ofta recept efter hur fina bilderna är och hur gott det ser ut att vara! Kokboken är indelad i kategorierna: Fredagsbiff för böfvelen, Sugen Solokvist, Vuxenmys, Fullt Fredags-ös, Grill-mys, TV-dinner, Mat på speed, Barntillåtet och Slutet gott - allting gott!

Några av recepten jag måste testa är:

- Havets risotto med gremolata
- Fredagslyxpasta
- Cinnamon Sugarpuffs
- Ingefärsheta tigerräkor med äggnudlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0