Surf'n'Turf

Nu är det tredje gången jag försöker mig på att lägga in ett nytt inlägg men blogg-sidan verkar ha något fel på sin sida då jag varken kan spara mina inlägg eller lägga in bilder :(

Hoppas ni alla har haft en underbar helg i sommarvärmen, det har jag i alla fall. Underbart med solsken och sommarväder :) I lördags grillades det två av mina favoriter - oxfilé och hummer - Surf'n'Turf! Oxfilén grillad till 58 grader så den blev röd och mör och supergod. Hummern delad i två delar och grillad någon minut på varje sida. Till rätten serverades timjanpotatis (recept hittar ni HÄR) och så såklart hot bearnaissås och lime aioli och en sallad - mums! Gjorde en ny förrätt och en ny efterrätt till middagen också men de recepten får ni senare!

På fredag går tävlingen i samarbete med Smultronbyn Träleksaker ut men redan nu kan jag avslöja att en ny fantastisk tävling är på gång för alla er som gillar matlagning - håll utkik i veckan efter min nya tävling!






Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmmm så ljuvligt gott det låter o ser ut!

2011-05-10 @ 14:22:44
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Så fantastiskt gott det ser ut :)



Härlig blogg!!!

2011-05-17 @ 12:40:10
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0