Kalasvecka

Här hemma hos mig är det en riktig kalashelg denna helg då min son fyller 1 år så både i lördags och idag på nationaldagen vankas det kalas hemma hos oss, jätteskoj! Har bjudit på goda nutellamuffins och söta cakepops som jag kommer lägga ut recept på inom kort - mums!

Det är inte bara hos mig det vankas kalas utan även hos Smultronbyn Träleksaker som jag haft samarbete med i en tävling tidigare och som blev väldigt populär hos er läsare. Nu fyller Smultronbyn Träleksaker 2 år och firar detta med fantastiska erbjudanden, fri frakt på alla ordrar över 400 kr samt tävlingar på deras Facebook-sida varje dag denna vecka!

Idag är sista dagen att tävla om smycke från Hanna Design så har du inte redan tävlat så gör det HÄR innan midnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0