Sallad

När det är fint väder ute älskar jag att äta en kall middag, och för att ta tillvara på rester man har i kylskåpet blir det då ofta en sallad av något slag. En favorit jag har och som jag gjorde häromdagen är att göra en sallad med pasta och melon och munsökorv och kräftstjärtar. Låter kanske som en konstig kombination men nej, det är jättegott när den söta melonen möter de salta kräftstjärtarna och den lite mer matiga korven. Har gärna romansallad samt gurka och tomat i också. Denna gång blev det en caesardressing till! Perfekt också att göra en stor skål så räcker det också till lunch dagen efter!


Kommentarer
Postat av: J E N N Y



Det ser riktigt gott ut :-)

Postat av: milla

Vad gott det var länge sedan jag åt indiskt.

Tack för tipset

2011-07-16 @ 16:43:38
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0