Flippin' Burgers

Oj vad vi längtat och sett fram emot att gå till Flippin' Burgers, detta omtalade burgarställe som nyligen bytt lokal från Kungsholmen till. närmare Odenplan. Nu med lite större lokaler och uteservering. Här kan du inte boka bord och jag och maken var här en lördagkväll och fick vänta på vårt bord i 1 timme och 20 minuter. Medan du väntar kan du hänga i baren och dricka öl till exempel. När du väl fått bord så går det snabbt att få maten och tro mig, maten är väl värd sin väntan. Trots skyhöga förväntningar så uppfylldes dem big time. Burgarna var helt otroligt, fantastiskt goda och saftiga. Jag hade bara cheddarost på min burgare och det räckte absolut, behövs ingenting mer. Pommesen var också goda och pluspoäng för den goda dragonmajonäsen man kan doppa pommesen i. Milkshakes görs på Ben&Jerrys glass och det kan ju inte bli fel. Hit vill jag definitivt igen och jag rekommenderar dig att ta dig hit också, du kommer inte att ånga dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Sundberg

Jag älskade maten på Flippin'! Håller med, verkligen ett ställe man vill tillbaka till!

2014-06-27 @ 12:01:00
URL: http://familjensundberg.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0