Vaxholms hembygdsgårds café

Skrev för någon dag sedan om vårt besök i Vaxholm där vi åt lunch på Bistro Waxholm. Efter lunchen somnade båda barnen i vagnen så jag och maken strosade runt i Vaxholm och hamnade till slut på en liten pärla precis vid vattnet - Vaxholms hembygsgårds café. Ett underbart ställe där man kan avnjuta både mat och fika på framsidan, inomhus eller på baksidan. Jag hamnade i himmelriket när jag kom inomhus och upptäckte ett enormt utbud av fikabröd, bullar, wienerbröd, tårtor, kakor, pajer och en massa annat. Kan verkligen rekommendera detta café i Vaxholm och jag rekommenderar att man kommer dit med tom mage :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bland bakverk och kastruller

Oj så många goda kakor där fanns. När man kommer till ett sånt ställe vill man bara ha allt!!

2013-08-25 @ 12:19:15
URL: http://www.peachloveinfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0