Vinnare - Home of Happiness

Tack alla mina kära läsare som ville vara med och tävla i min Ib Laursen-tävling och stort tack till underbara butiken/webshopen Home of Happiness som ville vara med och sponsra denna tävling!
 
Vinnare:
 
 
Monia - mamma till Tuvalie (du hittar Monias underbara blogg HÄR)! Monia valde ett gult skålset från Ib Laursen!
 
 
Stort GRATTIS till dig Monia! Ni som hade oturen att inte vinna denna gång får gärna tävla i min kex-tävling som du hittar HÄR och hoppas på bättre tur i den tävlingen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

TUSEN TUSEN TACK! :) Jag fick ditt mejl precis när jag var inne nyss, så jag har redan svarat :) Kram och tusen tack återigen, vi är så glada härhemma :)

2012-08-19 @ 22:19:11
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0