Vinnare - Lykka.se

Tusen tack alla ni som varit med och tävlat i min tävling i samarbete med Lykka.se och så klart stort tack till Anton på Lykka.se som varit med och sponsrat denna tävling!

Ni var massvis som var med och tävlade men nu har jag dragit två vinnare;

1:a pris presentkort 400 kr - Millah (Du hittar Millahs mysiga blogg HÄR där hon skriver om väntan på sitt första barn som beräknas komma i början av december)

2:a pris hjärtvisp - Carola L (HÄR hittar du Carolas trevliga blogg)


För er som inte vann kan jag berätta att jag redan senare idag kommer lägga ut en ny tävling, denna är perfekt för mörka höstdagar så kika in här lite senare och tävla :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

vilka fina goa bilder du har tack för tipsen bra blogg

2011-11-09 @ 10:49:24
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0