Vinnare

Tack alla som ville vara med i tävlingen om presentkort hos Lyckas med mat och stort tack till Lyckas med mat som ville vara med och sponsra denna tävling!

Vinnare:

1:a pris, presentkort 500 kr: Therese - Sockenvägens söta

2:a pris, presentkort 250 kr: Beatrice - en ung blivande tvåbarnsmamma

Stort grattis till er :) Vänligen maila mig så förmedlar jag kontakten till Lyckas med mat där ni får välja ut varor för era respektive presentkort!

Ni som inte vann behöver inte misströsta särskilt länge, jag har många fina tävlingar på gång så håll utkik för nästa tävling kommer upp vilken dag som helst!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj oj oj nyper mig i armen Vilken lycka! Miljoners tack! Ett mail kommer, och givetvis ett inlägg till veckan om min fina vinnst! Solskenskramar!

2011-05-20 @ 15:15:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Oj, tack så jättemycket! Vad glad jag blev nu :)

Ska maila dig på en gång!

2011-05-21 @ 08:41:58
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0