Vinnare

Tävlingen i samarbete med Tiamiquilts är nu avslutad och vinnarna av varsin grytlapp i form av cupcakes är:

- Josefin - Saga ( Blogg hittar du HÄR )

- Cicci ( Blogg hittar du HÄR )


Stort GRATTIS till er båda! Maila mig era hemadresser så skickar jag grytlapparna på posten till er. Ett stort tack också till Tina på Tiamiquilts som var med och sponsrade denna tävling!


En extra vinnare har vi dragit idag också! Är från tävlingen i samarbete med Hanna Design som jag hade för några veckor sedan. Tyvärr har Hanna inte fått tag på vinnaren så idag drogs en ny vinnare:

- Liselotte

Stort GRATTIS till dig också! Hanna kommer maila dig så hoppas jag du hittar ett jättefint smycke som kommer skickas hem till dig inom kort.

Kommentarer
Postat av: Josefin, mamman till Saga

tack så mkt :) slängde iväg ett mail innan idag^^

detta var en mkt fin present kan jag lova hihi!

2011-06-23 @ 19:14:06
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag brukar ALDRIG vinna :) jisses vad roligt!!

2011-06-23 @ 20:03:40
URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0