Restaurangtips - Villa Godthem

Har besökt Villa Godthem många gånger tidigare och ätit deras välkända plankstek men nu har restaurangen bytt ägare och skepnad och drivs numera av F12-gruppen med Danyel Couet och Melker Andersson i spetsen. I veckan var jag i deras Trädgårdscafé och åt lunch. Fantastiskt läge på Djurgården med utsikt över vattnet och god mat. Dock i dyraste laget för en lunch som kostar runt 150 kr per person tycker jag. Men efter att ha sett deras meny för middag på terassen eller i matsalen så vill jag gärna återkomma hit för en middag, hoppas att det kan ske inom kort! Till lunch åt jag caféets trädgårdshamburgare med äppelrökt bacon och parmesanbröd. Var väldigt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0