MAX

En av mina favoritställen att äta snabbmat på är MAX och jisses vad man saknar en riktigt god hamburgare därifrån nu när man går på LCHF. Men vilken lycka när jag fick veta att MAX har en Low Carb-burgare med salladsblad istället för bröd så igår åkte vi dit för att äta lunch, en varsin Low Carb-burgare med vatten beställdes in till mig och maken. Precis som med alla hamburgare ser de inte riktigt lika bra ut i verkligheten som de gör på bild och så även i detta fall! Dock var hamburgaren god men dressingen hade åkt längst ner så först fick man ingen dressing alls och sen kom allt på slutet så det var lite trist. Sen är det nog känslan att åka till MAX och nästan förvänta sig samma smakupplevelse som med ett vanligt Maxmål och så smakar det inte som vanligt, då blir man lite besviken. Dock ett bra initiativ att MAX numera har en Low Carb-meny, fler borde ta efter det, så kommer säkert äta den fler gånger när man t ex är ute på vägarna och far!


Kommentarer
Postat av: Kikan

Jag gillar oxå Max då de har bra ekologiska alternativ. Tyvärr finns den inte här hos oss men tydligen är det på g att byggas en snart. Kram Kikan

2011-08-12 @ 14:02:58
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Emem

Jag hade inte en aning! Tack för tipset!!

2011-08-17 @ 21:42:39
URL: http://ememsbak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0