Kickstarta 2014

Igår började vardagen 2014 och nu är det dags att ta tag i kost och motionen igen (det säger väl alla nu efter jul och nyår?!) med bättre mat på vardagar och mer motion. Därför kickstartade vi igår med frukost, lunch och middag a la LCHF! Dock inte strikt utan LCHF på vårt vis och som vi vet att vi mår bra av.
 
Frukost: 2 finn-crisp med smör, skinka och ost. 1 kokt ägg. Vatten.
 
Lunch: Pulled Pork som var över sedan middagen dagen därpå tillsammans med massa grönsaker och vitlökssås.
 
Middag: Skinkschnitzel i sås med smörstekt kål och grönsaker. 
 
 
Skär vitkål i tunna strimlor. Stek vitkålen i rikligt med smör i en stekpanna. När kålen blivit varm tillsätter du kryddor, jag tog salt och sambal oelek. Rör runt och och servera direkt. 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Törebrant

Åh, har saknat din blogg! Varit frånvarande från bloggen ett tag, men nu är jag igång och bloggar igen! 2014 ska bli MITT år, jag SKA gå upp i vikt och börja må bra! Hoppas du hade en underbar jul och nyår! Kraaaam!

Svar: Tack gulliga du :) Lycka till med allt under 2014! Kram
Camilla

2014-01-09 @ 10:39:13
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0