Vinnare - Pyrex

Tack alla ni som ville tävla i min Pyrex-tävling, vilka fina bilder jag fått se i temat Skönheten & Odjuret.
 
Vinnare av massa produkter från Pyrex för allt inom matlagning och bakning är:
 
Camillaigj
 
 
GRATTIS till dig Camilla! Maila mig dina kontaktuppgifter så kommer snart din vinst hem till dig!
 
Ni andra som inte vann har faktiskt en chans till.... Inom kort kommer ytterligare en saga från Pyrex och en likadan tävling att komma upp så var beredd med era matbilder och ha chansen att kamma hem en likadan lyxig vinst som Camilla!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

:-O
Är det sant?! Jag svimmar!!!! HURRA!
ÅÅÅÅH jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! Tack, tack, tack!

2013-11-08 @ 15:02:44
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0