Häagen-Dazs Salted Caramel

Som ni vet vid det här laget är jag en Buzzador som gör att jag då och då får äran att prova produkter och utvärdera dem samt dela mig av produkterna. Denna gång fick jag chansen att prova Häagen-Dazs nya smak Salted Caramel till min stora lycka! Först provade jag och maken glassen en kväll när vi var sugna på något gott och mums vad god den var. Några dagar senare höll vi en glassprovning för min familj och alla tyckte att glassen var väldigt god. Alla gav den mellan 8-9 av 10 möjliga i betyg. Kan verkligen rekommendera denna smak för er som gillar god glass, en blandning av sött och salt i en perfekt kombination.
 

Jag har också fått lära mig en hel del om Häagen-Dazs glass, nämligen:
 
- Glassen är helt fri från tillsatser och innehåller endast fyra ingredienser i sin bas; grädde, ägg, socker och skummjölk.
- Glassen har marknadens lägsta luftinnehåll vilket innebär att glassen är mycket kompaktare jämfört med billigare glass. När du köper billigare glass riskerar du att betala för luft trist nog och då är inte glassen så billig helt plötsligt.
 
Vill du också få chansen att prova nya produkter och bli en Buzzador? Läs mer HÄR och maila mig (se mailadress under kontakta mig) så skickar jag en Buzzador-inbjudan till dig!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fellemunk

mums!

2013-07-14 @ 20:31:23
URL: http://www.fellemunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0