Tävling - Örsundsbro Färg

Så var det dags för en ny tävling här på bloggen! Denna gång är det underbara Örsundsbro Färg som vill låta er kära läsare tävla om två underbara set från Lot´s Living. En underbar jumbokopp och en hjärtassiett per set kan ni vinna, perfekt till höstens mörka kvällar när ni sitter uppkrupna i soffan med en god kopp te och en kvällssmörgås!
 
 
Tävlingsregler:
 
Vinst - 2 vinnare vinner en jumbokopp och en hjärtassiett var
 
1 lott - Kika in på Örsundsbro Färgs fina blogg och välj ut en fin produkt från deras sortiment som du gillar. Berätta också varför just du skulle vilja vinna denna tävling i en kommentar till detta inlägg.
 
2 lotter - Gilla Örsundsbro Färg på Facebook
 
3 lotter - Länka tävlingsbild och bildtext på din blogg/facebooksida, glöm inte att ange länknamn i kommentaren.
 
Tävlingen avslutas: Lördag den 22 september
 
*Jag tävlar hos Coquina i samarbete med Örsundsbro Färg! Tävla HÄR du också!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill gärna ta en lott!
Den här vinsten är precis vad som behövs för att sätta guldkant på vardagskvällarna.
Stunden i soffan med ett gott te blir ännu mer njutbar med vackert porslin.

Pajformen i samma serie som vinsten är min favorit.
Ha det bra!

2012-09-11 @ 23:12:28
Postat av: Anna-Ellies mamma

Härligt!!
Vi kvällsfika alltid , och det ser ju lite tråkigt ut med vanliga tallrikar och koppar, roligare att ha samma och hjärtformat slår ju aldrig fel!!
Jag gillade betongljusstakarna , men gillade mest hjärtassietten!

2012-09-12 @ 09:44:26
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack :)

2012-09-12 @ 10:03:52
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jag vill hemskt gärna vinna! Skulle isåfall ge det till min vän som jag beundrar så mycket. Hon är ensamstående mamma, pluggar och tar hand om allt och hon gör det så bra. Vet att hon skulle bli så glad för denna present.

Gillar på facebook gör jag också!

Mycket fint har de i sin blogg dessutom. Älskar de vita betongljusstakarna som jag fattar är från Idé Group&Design!

2012-09-12 @ 10:29:58
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Lillgarden

Jättefina! Får se om jag orkar tävla sen ikväll när jag har lite "egentid" vid datorn!

Hoppas du haft en bra dag!

2012-09-12 @ 15:47:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Berit

Skulle gärna vilja vinna, då det skulle passa till mina 4 superfina latte muggar från lot`s of living eftersom jag älskar att dricka te.
Gillar och delar.

2012-09-12 @ 21:23:01
Postat av: Malin

Hej vad roligt med tävling :) jag provar gärna på lyckan att vinna , Jag skulle ju helst vilja vinna för att ha något fint att servera kaffet i. Jag har ju lyckats smälla sönder alla de gamla kaffekopparna så ett par nya hade ju inte suttit fel.

Jag är en sucker för doftljus och doftljusen från PbHome blir nog min favorit.

Har ingen facebook men länkar från vänsterspalten i min blogg

Håller tummarna :)

2012-09-13 @ 19:30:37
URL: http://joyforhome.blogg.se
Postat av: Lottiz

Jag vill gärna vara med o tävla.
Jag skulle vilja vinna detta fina set
då jag tyckte det var riktigt hett.
Och tänk att få ha något för sig själv,
då vi kan ta fram detta varje kväll när barnen somnat snällt.
Inga barn som ska smaka och spralla,
nej i ro vi kan mysa med te och fralla ;-)

Jag gillade en hel del i bloggen, men mest måste jag säga de hjärt formade skålarna i samma serie.

Gillar på facebook nr 309 Lottiz Törnqvist och tar därmed två lotter :-)

2012-09-14 @ 15:54:31
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Småbarnsmama!

Hej! Kul tävling. Gick in och kikade på sidan, och det stora växthuset hade absolut inte suttit fel då jag älskar att laga mat med färska kryddor- och endel är ju lite känsligare än andra...

Koppen var ju alldeles ljuvlig, och som fotbollsfru är man ju lämnad åt sitt öde allt för ofta - så när de båda barnen äntligen ligger i sängarna så kryper jag gärna upp i soffan den som ingen annan får äta och dricka i mohaha)och tar då gärna en kopp te eller varm CHOKLAD. Det gör ensamma kvällar lite mysigare speciellt nu på hösten!

Har ej fb men började följa denna bloggen och gillade detta inlägg samt började följa deras blogg och gillade tävlingssammarbetets inlägg så hoppas på lite +poäng där...

2012-09-15 @ 11:17:27
URL: http://curiousme.blogg.se
Postat av: Anna L

Fågelholkarna tycker jag var så fina

Vill vinna eftersom jag inte har något riktigt snyggt porslin att servera mysfika i. Dessa var ju helt underbart vackra och något man med stolthet skulle ta fram på bordet

2012-09-16 @ 09:50:52
Postat av: Anonym

Fågelholkarna tycker jag var så fina

Vill vinna eftersom jag inte har något riktigt snyggt porslin att servera mysfika i. Dessa var ju helt underbart vackra och något man med stolthet skulle ta fram på bordet

Gillar på fb - Anna Lundkvist

2012-09-16 @ 09:51:17
Postat av: Anna L

Fågelholkarna tycker jag var så fina

Vill vinna eftersom jag inte har något riktigt snyggt porslin att servera mysfika i. Dessa var ju helt underbart vackra och något man med stolthet skulle ta fram på bordet

Gillar på fb - Anna Lundkvist

2012-09-16 @ 09:51:36
Postat av: Paola

2 lotter - gillar redan på FB (Paola Allegrini)

Åh, den rostfärgade lyktan från Dommo by Gawor är ju helt fantastisk! Passar mina färger helt och en kul och ovanlig idé.

Hjärtassietten och jumbokoppen skulle jag vilja vinna till min 12-åriga dotter som har pippi på hjärtan och älskar te. Hennes rum är fullt av inredningsdetaljer formade som ... just hjärtan! Har nyligen köpt en hjärtformad form att steka ägg i - tänk att få bjuda henne på äggmacka på denna assiett :)

2012-09-16 @ 13:59:37
Postat av: Annelie

En lott tack!=)
Stövlarna som visades i ett inlägg igår är supersnygga=)
Längesen jag unnade mig nytt porslin så vinsten skulle vara en härlig gåva.

2012-09-21 @ 17:31:12
Postat av: Frida Wikingsson

åh Vilken perfekt tävling just nu när jag skriver denna kommentar sitter jag i soffan hör regnet utanför, sitter inlindad i en mysig filt tända ljus, det enda som saknas är en varm kopp te i jumbokoppen och lite gott i den hjärtformade skålen.

Så jag är självklart med och tävlar, håller tummarna :)

2012-09-21 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0