Krogveckan

En av höstens favorithändelser är Krogveckan som startar idag och pågår till och med söndagen den 18 september - Krogveckan är till för alla som vill kunna prova nya restauranger och få nya matupplevelser utan att behöver betala en förmögenhet. 165 krögare över hela Sverige erbjuder två rätter på sina restauranger för 200 kronor. Över 15 000 personer har redan bokat bord via Bookatable så skynda dig in och boka bord du också!

I slutet av nästa vecka har jag själv bokat bord på en restaurang i Stockholm som ni självklart får veta mer om efter restaurangbesöket!

För att boka bord på någon restaurang som finns med på Krogveckan går du in på Bookatable, där kan du få en överblick över tillgängligheten på just din favoritrestaurang och även se restaurangernas Krogveckan-menyer. På Bookatable kan du hitta över 8000 restauranger runt om i världen, du hittar allt från en italiensk restaurang Göteborg eller varför inte söka på Skaldjur Stockholm och få upp fantastiskt bra skaldjursrestauranger som du kan boka bord på! För mig som älskar att äta ute på restaurang är Krogveckan en fantastisk händelse som gör att jag kan prova nya restauranger och äta fantastisk mat till ett bra pris!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Sett annons för det, verkar trevligt.=)



Sv. Tack för tipset, delta gärna i min tävling om 200 kr hos KICKS också.

2011-09-10 @ 22:37:20
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0