Indisk mat

Jag har haft en UNDERBAR helg och umgåtts med mina kära vänner i det härliga vädret, hoppas att ni också haft en bra helg!
Jag skrev tidigare att jag letade efter en bra indisk restaurang då alla jag testat är ganska medelmåttiga utan några riktiga smaker men i veckan testades en ny indisk restaurang och jippie - äntligen en indier som håller måttet med god, smakrik mat där man själv får välja styrka på maten. Enda minuset är priset då take-away middagen för två vuxna och ett barn gick på nästan 400 kr. Max en hundring per måltid tycker jag är lagom när det gäller take-away mat. Vad tycker ni take-away mat får kosta?
Den indiska restaurangen heter Mukut och ligger på Ynglingagatan i Stockholm och du hittar den HÄR!

Håll utkik - imorgon kommer en ny tävling upp på bloggen!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh jag älskar indisk mat!

2011-10-02 @ 20:35:53
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Postat av: millamagi

Nu vill jag bo i Stockholm igen... risken är bara den att jag bätit ihjäl mig :) Lägger tipset på minnet, åker ju över havet med jämna mellanrum. ha en bästa måndag

2011-10-03 @ 10:03:16
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Rockstjärnan!

Jag älskar indisk mat! Mmmm!



Ta din bästa dag!

2011-10-03 @ 11:42:03
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/
Postat av: Carola (Stolt Mamma)

Hej!

Och tack för grattis :)

Ja Elliot passade honom perfekt :D

Har inte hunnit med att kolla in bloggar så mkt som jag har velat men jag läser ikapp hehe

Och matbloggar är ju aldrig fel :D bra med insperation.

Håller med dig om max 100 per måltid för en take- away.

Tänkte lägga upp en länk till din blogg i min om det är OK?

Hoppas att allt är bra annars.



Ha det gott!

//Carola

Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Oja! Sånt är jätteskönt att det funkar :)



Ah tack för tipset, får anmäla mig senare till tävlingen ^^

2011-10-04 @ 07:06:55
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Lillamy

Maten ser riktigt god ut :) Håller med om att det kan vara svårt att hitta indiska restauranger i Stockholm som serverar riktigt kryddiga och goda rätter. Priset var rätt så högt för två personer tycker jag men är maten god så är det kanske värt det! Tack för tipset, skall pröva den här restaurangen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0