Santa Maria Tex Mex Tapas

För en tid sedan fick jag hem en kartong med produkter från Santa Maria och deras nya serie Tex Mex Tapas från Buzzador. Jätteskoj att få testa deras nya produkter då jag gilllar Santa Maria och deras produkter och dessutom älskar jag tapas. Produkterna jag fick hem var;

Escabeche - en vegetarisk röra gjord på bland annat majs, oliver, paprika och soltorkade tomater.

Mango Mojo - En sås gjord på mango med smak av ingefära, jalapeno, vitlök och lime.

Quesadilla bread - smakrikt bröd med smak av bland annat chipotle och spiskummin.

Red Jalapeno halves - Röda jalapeno halvor.

Tapas spice mix - tapaskrydda med smak av koriander, gräslök, chili, vitlök och spiskummin.

Tostaditos - vetetortillas som friteras  och torkas till frasiga tapasbröd.





Du kan läsa mer om Santa Maria Tex Mex Tapas HÄR!

I veckan bjöd vi hem våra vänner på en riktig tapasmiddag där vi använde alla våra Santa Maria-produkter, det blev en väldigt god middag som du kommer få läsa mer om inom kort =)

Är du också intresserad av att bli en Buzzador? Kika då in HÄR och läs hur det går till, jag kan verkligen rekommendera att bli Buzzador, är jätteskoj! Använd mitt användarnamn allimac-a om du vill bli en Buzzador precis som jag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Allt bra med dig? Jag e vansinnig. Min dator kraschade i tisdags. Och min mobil strular. Så jag känner mig helt handikappad :( Ha en trevlig helg!

2011-11-18 @ 00:35:22
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com
Postat av: Helene

Åh va gott !!

Men vad innebär det ??

Kostar det något ??

Kul att du titta in på min blogg = ))

Ha en mysig helg.

Kram Helene.

2011-11-18 @ 08:45:28
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, vi ser så mycket fram emot det så det är inte sant! :)

2011-11-18 @ 09:27:40
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0