Sommartävling - Heinz del 3

Här kommer tredje och sista videon i min sommartävling i samarbete med Heinz! Om ni missat de tidigare två hittar ni dem HÄR och HÄR!

Titta och lyssna på alla tre videos med friluftskocken Karin Ihre, dels för att ni får jättebra recepttips för utomhusmatlagning i sommar och dels för att ni hittar svaret på frågan i en av de videofilmerna jag lagt ut!


 


Tävlingsfråga: Vilka två Heinz-såser använder Karin Ihre i sin tomatsalsa?
Bonusfråga: Vilken Heinz produkt använder du helst i sommar och varför?

Tävlingen avslutas: Måndagen den 1 augusti

En vinnare vinner en likadan låda fylld med Heinz-produkter som jag fick i förra veckan :)
1:a pris:





LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Fishis

1.Heinz Exotic, heinz hot chilli

2. Jag har en alltid en trogen Heinz ketchup i kylen. Används flitigt :)

2011-07-15 @ 10:10:32
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Linnea

Exotic-såsen och hot chili-såsen använder hon i salsan.

Min favoritsås i sommar blir nog tråkigt nog Heinz Tomnatketchup. Ketchup passar till så mycket och Heinz är den godaste av de alla!

2011-07-15 @ 10:44:50
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Svaret på frågan är Exotic-sås och Heinz Hot chilisås:)



Det som vi helst använder i sommar måste vara helt vanlig ketchup! Passar till allt och barnen älskar den!

2011-07-15 @ 10:51:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: evamar

Hon använder chillisauce och exotic sauce. Båda från Heinz såklart! :)



I sommar blir det mest Heinz ketchup i den smarta picknickstorleken. Vädret har ju verkligen lockat till uteliv och det är härligt att ta med sig grillen och äta ute. Jag har lämnat tanken på engångsgrillar av miljöskäl och köpt en liten bärbar grill. Trots allt är den ju lite tyngre och då är det skönt att det finns en lagom stor ketchupförpackning att ta med sig till stranden eller parken!

2011-07-15 @ 11:00:53
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Tittie Svensson

Hon använder exotic sås och heinz hot chili sås.

Min favorit i sommar till grillmaten är garlic såsen. muums. Varför jag använder den? För att den smakar gudomligt gott helt enkelt, den är godare än många andra vitlökssåser.

Mvh Tittie

2011-07-15 @ 11:07:08
Postat av: Anna L

Heinz exotic och chili sauce!!



Heinz Chili sauce är min favorit!!

2011-07-15 @ 11:09:56
URL: http://ragtorug.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Hon använder hot chilli sås samt exotic. Jag är ketchup-tokig och använder det på allt! Tråkigt svar kanske men sant, blev sugen på att testa evigt såsen efter att ha sett dessa videos med härliga recept!

2011-07-15 @ 11:20:41
Postat av: Jenny Johansson

Svar: Heinz exotic sås och Heinz hot chili sås.



Jag har alltid Heinz chili sås, använder den till röror och på pizzan, i piroger, suverän.



2011-07-15 @ 11:23:58
Postat av: Cathrine Larsson

Hej,

Mitt svar: Exoticsås och hot chilisås



Min favorit är den vanliga Heinz-ketchupen som jag gör en supergod glaze av tillsammans med sirap, soja och kryddor.

Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: tack! Får kanske ta och testa den där tävligen! :) Var ska man svara på frågorna? Här som en kommentar eller? :)

2011-07-15 @ 12:33:32
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anna Karlsson

Tävlingsfråga: Vilka två Heinz-såser använder Karin Ihre i sin tomatsalsa?

Heinz Hot Chili Sauce, Heinz Exotic Sauce.



Bonusfråga: Vilken Heinz produkt använder du helst i sommar och varför?

Jag använder helst Heinz Exotic Sauce i sommar för att smaken är speciell och mina smaklökar älskar den söta och exotiska smak. Den passar bra med allt för att ge en extra touche.

2011-07-15 @ 12:41:19
Postat av: Malin

1. Exotic Sauce och Hot Chili sauce :)

2. Eftersom att min favoriträtt är grillade hemmagjorda hamburgare får det bli Heinz ekologiska tomato ketchup och Heinz American Hamburger sauce :) MUMS!

2011-07-15 @ 12:44:05
Postat av: Hengameh Basiri

Tävlingsfråga: HEINZ Chilisauce & HEINZ Exotic sauce



Bonusfråga: Jag använder på sommartid utan tvekan

den hederliga classiska HEINZ ketchupen som passar till alla rätter och i massa olika röror till maten!

2011-07-15 @ 12:49:08
Postat av: Karl Englund

Till sin tomatsalsa använder Karin, Heinz chilisauce och Heinz exotic sauce.

Jag använder gärna Heinz vita bönor i tomatsås till min frukost på morgnarna, serveras med ägg bacon toast och gärna nån stark korv det är sommarlovs frulle de!!

2011-07-15 @ 15:08:04
Postat av: Åsa Jakobsson

Svaret på fråga 1: Heinz Hot Chili Sauce och Heinz Exotic Sauce.



På fråga 2: Jag använder Heinz Ketchup ofta! Den sätter smak på alltifrån marinader och grillsåser till de hemgjorda hamburgarna, är lätt att blanda direkt i köttfärsen och står framme på bordet för den som vill ha mer. Hittills har den inga konkurrenter :) kanske av samma skäl som den funnits i butikerna så länge jag kan minnas?

2011-07-15 @ 15:44:38
Postat av: Anna L

Vilken supertävling. Klart att jag vill vara med i denna. Älskar verkligen Heinz och svaret på frågan är:

Heinz exotic sauce och Hot chilisås.



Själv använder jag gärna Heinz American Burger, passar naturligtvis kanon till grillade hamburgare men även till annat grillat är den supergod, kanon och smidig - precis som sommaren ska vara.

2011-07-15 @ 17:01:36
Postat av: Anonym

Heinz hoot chilliesås

Heinz exotic sås

Andvänder massor av Heinz kethup, bästa kethupen till alla tillfällen.

2011-07-15 @ 17:48:18
Postat av: Adine

Vilken annorlunda tävling :P Vet inte riktigt om jag vill tävla.. Är inte så förtjust i ketchup och dressing osv...

Svar: Tack! :D

2011-07-15 @ 20:04:43
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Emmy

JA!! Jag vill vara med och tävla! Jag använder flera av Heinze produkter ofta i matlagningen året runt. Den jag använder absolut mest är deras chilisås, den slår alla chilisåser och är godare än ketchup. Den är dessutom bas i en av de godaste grillsåserna jag brukar göra.

Karin använder exotic sauce och hot chilisauce.

2011-07-15 @ 20:40:15
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med och tävlar!



1. I salsan använder hos sig av "Heinz chilisauce" och "Heinz exotic sauce" :)



2. Jag använder mig helst av Chilisåsen. Riktigt riktigt rikgit god att ha både till grillat som till grytan :D



/Sandra

2011-07-15 @ 21:01:55
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Petra

Fråga 1: Heinz Hot Chili Sauce och Heinz Exotic Sauce.



Fråga 2: Chilisåsen är min bästa sommarvän - i salsa, marinader, den går alltid hem!



2011-07-15 @ 23:38:15
URL: http://petrabloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

1. Hon använder Heinz Hot Chilisauce och Heinz Exoticsauce.



2. Vanlig Heinz ketchup är min favorit i sommar då mina barn är tokig i den och ska ha ketchup till nästan allt. Det går åt en stor flaska i veckan här.

2011-07-16 @ 10:13:03
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Fråga 1:

Heinz Hot Chili Sauce, Heinz Exotic Sauce.



Fråga 2: Blir ju helt klart ketchup! Passar till det mesta, sonen älskar det och sambon har det till allt. Enda ketchup som godkänns här hemma är Heinz såklart.

Tvååriga sonen börjar nu lära sig säga ketchup oxå och vet precis vad det är!

2011-07-16 @ 12:39:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Annelie

svara på frågorna: 1.Heinz exotic sauce och Hot chilisås.



2. Heinz ketchup kör vi med i våran husvagn. Supergott till grillade osthamburgare med bröd och korv med bröd.Ja vad ska man säga passar till allt vi grillar:)

2011-07-16 @ 15:45:24
Postat av: Anna

Hon använder Heinz exotic sauce och Heinz hot chili sauce i salsan.



Min favorit nu i sommar (och annars också) är klassikern, Heinz tomatketchup. Den är ett måste till grillade hamburgare!

2011-07-16 @ 21:10:24
Postat av: Mirre

Fråga 1: Heinz Chilisauce & Heinz Exotic sauce

Fråga 2:

Heinz Chilisås- sommarens stora favorit,

är till allt grillar pricken över i:t

2011-07-17 @ 10:48:47
URL: http://mirresyr.blogspot.com
Postat av: Christina

Karin använder 1 dl Heinz chilisauce och 1/2 dl Heinz exotic sauce i sin tomatsalsa.



Min favorit är vanlig Heinz ketchup. Passar perfekt till korv med bröd och är dessutom barnens favorit.



Mvh Christina

2011-07-17 @ 20:32:37
Postat av: Ewa

Hot chili och exotic.

Den enda ketchup vi äter är just Heinz, nåt annat märke duger inte i den här familjen.. Jag brukar göra kalla såser med ketchup och turkisk yoghurt, och stänka i lite sweet chilisås. Enkelt och supergott.. Funkar till all potatis och allt grillat.

Hälsningar Ewa

2011-07-19 @ 00:59:43
Postat av: Ewa

Hot Chilisås och Exoticsås.

Vår favoritsås är turkisk yoghurt blandad med Heinz ketchup och sweet chilisås. Den är supergod till allt grillat.

2011-07-19 @ 12:51:40
Postat av: kicki kronborg

Svaret på frågan är Exotic-sås och Heinz Hot chilisås.



Jag använder ofta Hot Chilisås. Ett snabbrecept som alltid går hem är:

fräs ett par skivor kassler,

blanda 2 msk hot chilisås med 2 msk dijonsenap i ca 2 dl creamfraiche.

Häll blandningen över kasslerskivorna,

lägg en skiva tomat och

en skiva ost ovanpå.

Puttra några minuter och servera med ris eller pasta.



Supergott på 15 minuter :-)



2011-07-21 @ 09:29:25
Postat av: Quila o Ronja

Svar: Heinz Hot Chili Sauce och Heinz Exotic Sauce.

Använder många av Heinz produkter dagligen. Varför? Joo, för att dom har bra produkter, som ALLTID har funnits i hyllorna ;-)

Sv. Tack för ditt grattis. Vad kul att du också har en berner. Nu vill jag så klart veta var den kommer från, och vad den heter? Jag är lite tokig, när det gäller bernrar, hihi

Allt gott

2011-07-26 @ 01:30:05
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: camilla

Vilken trevlig tävling, självklart vill jag vara med!



Svar: Exotic och Hot chilisås.

Sommaren och hela årets favorit är Heinz Ketchup!!

2011-07-26 @ 11:38:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra Larsson

Svar: Heinz exotic sås och Heinz hot chili sås.



Heinz Ketchup får min sommar förgylla

genom att mina måltider med extra touch fylla

2011-07-29 @ 19:47:09
Postat av: rebecca

Svar heinz exotic och hot chili.



Med mängder av hamburgare och korvar som varje kväll fyller grillen så är det ju ketchup och den grovkorniga senapen som är storfavoriterna. men jag ser ju att det finns andra spännande produkter att förgylla maten med så nu är det bara hålla tummarna för en vinst :-D

2011-07-30 @ 23:23:34
URL: http://lunalo.wordpress.com
Postat av: Johanna Stålros

Hej fina du, så kul att du gillar min blogg, och tipsade mig om den här tävlingen. Underbart pris, precis vad en livsnjutare som jag behöver. Jag har redan planerat vad jag ska ha i trälådan;)

1= Hon använder chillisauce och exotic sauce.

2=I sommar använder jag helst "Heinz Exotic Sauce" tycker att den söta och exotiska smaken hör sommaren till. Den är väldigt god att blanda ut med mild naturell yoghurt och hacka i lite färska örter. Sen ha detta på den nygrillade hamburgaren med en skiva annanas till;) Kram J

2011-07-31 @ 15:11:05
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Johanna Stålros

Hej fina du, så kul att du gillar min blogg, och tipsade mig om den här tävlingen. Underbart pris, precis vad en livsnjutare som jag behöver. Jag har redan planerat vad jag ska ha i trälådan;)

1= Hon använder chillisauce och exotic sauce.

2=I sommar använder jag helst "Heinz Exotic Sauce" tycker att den söta och exotiska smaken hör sommaren till. Den är väldigt god att blanda ut med mild naturell yoghurt och hacka i lite färska örter. Sen ha detta på den nygrillade hamburgaren med en skiva annanas till;) Kram J

2011-07-31 @ 15:12:09
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Cissi

Svar: Heinz Hot Chili sås och Heinz Exotic sås



Min favorit är chilisåsen, det använder jag i nästan alla såser och grytor. Men mannen och barnen svarar i kör, ketchup!

2011-07-31 @ 16:06:02
URL: http://varldenssotasteida.wordpress.com/
Postat av: Malin Andersson

Hon använder Heinz Hot Chili sås och Heinz Exotic sås.



Min favorit är hot chilisås som jag använder när jag gör egna hamburgare här hemma.

2011-07-31 @ 22:26:48
URL: http://prickigpassion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0