Indian Garden

Jag har länge velat gå till den indiska restaurangen Indian Garden på söder. En indisk restaurang som fått utmärkelser och väldigt bra recensioner och som ni vet letar jag efter den bästa indiska restaurangen i stan. Jag och två tjejkompisar bokade bord (nästan ett måste om man vill vara säker på att få bord...och kunna äta i lugn och ro) där en dag efter jobbet. Allt på menyn lät underbart gott så det var svårt att välja men till slut hittade jag en tvårättersmeny med vitlökskyckling i en mild sås och lamm i en lite mer kryddig sås. I priset ingick grönsakspirog, mintsås, saffransris och vitlöksnaan. Väldigt, väldigt gott! Självklart dracks Cobra-öl till maten! En av tjejerna åt klassikern chicken tikka masala som såg jättesmarrig ut! Hit måste jag absolut ta med maken som precis som jag älskar indisk mat - för till Indian Garden kommer jag absolut gå igen!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Mmmm, vad det ser gott ut. Älskar indisk mat!!

2012-04-08 @ 14:10:25
URL: http://peachloveinfood.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh vad gott det ser ut! :) Jag är alldeles för dålig på att äta indisk mat.. ändring på det! :)

2012-04-10 @ 12:01:29
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0