Koh Phangan Östermalm

I somras hade jag turen att vinna en toppentävling hos trevliga Alfva, nämligen en middag för två på Koh Phangan på Nybrogatan mitt i stan.
 
Jag har tidigare ätit på Koh Phangan på Söder men detta skulle bli första besöket på restaurangen på Östermalm. Med ett underbart väder igår kväll satt vi på restaurangens utomhusservering och kunde titta på jobbande män och kvinnor stressa hem till familjen och par strosa hand i hand nedför gatan.
 
Att välja bland godsakerna på menyn var inte lätt, fanns massa rätter vi skulle vilja prova men till slut föll valet på detta: 
- Tre olika vårrullar med sweet chili-sås och friterad scampi med sweet chili-sås
- Grillade skaldjur och en bit fisk med dipsåser och Baby Back Ribs med dipsåser
- Banana Split och chokladtårta
 
Allt var verkligen otroligt gott och någonting vi absolut kan tänka oss äta igen för komma tillbaka kommer vi verkligen att göra. Extra plus för personalen som vi blev väl omhändertagna av!
 
Gillar ni thaimat ska ni absolut gå till Koh Phangan, en restaurang jag verkligen kan rekommendera!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0