Nyhet från Arla

Igår fick jag hem ett väldigt smarrigt bud, nämligen en fantastiskt god choklad/nöt/marshmallowstårta. Perfekt till kvällsfika för oss som varit på språng hela dagen på olika aktiviteter. Även min mamma och våra grannar fick provsmaka den smarriga tårtan. Anledningen till budet var en teaser inför en ny produktserie som Arla kommer lansera under hösten, den lämpar sig såväl för matlagning och för bakning. När vi provsmakat tårtan skulle vi gissa vilken nyhet från Arla man använt sig av när man bakat tårtan. Vi gissade på allt från choklad till smör till vaniljvisp men efter att ha luskat runt lite på webben kan jag ana att det kanske kan handla om färskost och det är ju verkligen någonting man kan använda till både matlagning och bakning. Om någon vecka får vi se vad det är :)
 
Trevlig helg på er mina kära läsare!
 
 
HÄR kan du kika in och förhoppningsvis se den nya produkten när den lanseras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0