Indian Garden - Lindhagen

Så har den tredje Indian Garden-restaurangen öppnat, denna gång på Kungsholmen (Lindhagen). Jag har ju testat både Indian Garden i Hornstull och vid Medborgarplatsen och varit väldigt nöjd alla gångerna. Nu var det dags att prova den nya restaurangen och jisses vad gott det var. Jag älskar indisk mat och Indian Garden uppfyller verkligen alla förväntningar på indisk mat. Jag kan verkligen rekommendera alla Indian Garden-restaurangerna. Här satt vi på restaurangens uteservering och blev väl omhändertagna av servitörerna. Sonen åt upp en hel barnportion Chicken Tikka Masala och det är verkligen ett gott betyg då han annars är liten i maten. Jag själv åt Lababdar Chicken Tikka - en underbar rätt med kyckling, Garam Masala, muskot och koriander. Maken åt Nimbowali ghinga - jätteräkor med honung, vitlök, lime och citron och citrongräs. Även maken var väldigt nöjd med sin rätt. Mina svärföräldrar åt en varsin lamm-rätt och en kyckling-rätt och som sagt, alla var supernöjda med sina god maträtter. Det enda jag saknar som jag då saknar hos alla indiska restauranger är att det borde finnas "tre små rätter", t ex att man själv får välja ut tre rätter som man får äta. Detta för att det finns ju sååå mycket gott att välja på och man vill inte begränsa sig till en enda rätt. Ett litet tips från min sida!
 
Här och här kan du läsa om tidigare besök på Indian Garden!
 
HÄR hittar du Indian Gardens hemsida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0