Sommarvin

Nu finns årets alkoholfria (0,5%) sommarvin från Kiviks musteri på Systembolaget. Ett halvtorrt fruktvin med smak av rabarber, krusbär och fläder. Fick äran att hämta ut ett exemplar av detta idag och det testades direkt av närmsta familjen innan middagen. I ett glas med mycket is var sommarvinet en perfekt dryck att dricka innan maten en varm försommardag som denna. Varm var drycken ingen höjdare men väl kyld var den svalkande, somrig och god. Tummen upp! Extra pluspoäng för den fina etiketten och den härliga färgen på drycken!




Kommentarer
Postat av: Maddiie

Åh vad gott det lät! Det måste jag bara prova :D

Du får ha en fortsatt trevlig kväll :)

2012-06-14 @ 18:30:25
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Anette Kärrman

Hallå! Jag tyckte att sommarvinet verkade så gott så jag åkte och köpte mig en flaska!! Nu ska vi sätta oss på altanen och svalka oss i solen!! Ha en trevlig helg och hälsa familjen =)

2012-06-15 @ 20:27:13
Postat av: milla

Handlade den här härom dagen men har inte provat den ännu

2012-06-16 @ 21:55:38
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0