Vinnare - Syskonhuset

Här har det varit tyst idag - detta då lilla sonen fått en spricka i benet på dagis vilket resulterat i gipsat ben från lår till tå i 5-8 veckor :( Inte lätt för en 1,5 åring att behöva gå från springande, livlig krabat till stillasittande prins som behöver hjälp för att förflytta sig överallt. Kommer bli tuffa veckor framöver!


Vinnare i Syskonhusets tävling är nu dragen! Stort tack till det stora deltagarantalet och stort tack till Syskonhuset som ville vara med och sponsra denna tävling!

1:a pris - Bestickset från Toddler (rosa) - Hanna med mini i magen (du kan läsa Hannas fina blogg HÄR där du kan följa förberedelserna inför minis ankomst om en månad)

Hanna - Läs din mail och följ instruktionerna! GRATTIS till dig!


Har en massa roliga tävlingar på gång, inom något dygn startar nästa tävling så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: anna

stackare, blir inte lätt att sitta still

2012-01-12 @ 07:35:18
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Nej, vad roligt att jag vann :D Hade jag aldrig trott!

Men jag har inte fått något mail! Jag har 2 mailadresser och vet inte vilken jag skrev i kommentaren till tävlingen, men antingen [email protected] eller [email protected]



Stackars din son. Hoppas benet läker fint och han kryar på sig!

2012-01-12 @ 10:37:38
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Ah, det hade hamnat i skräpposten! Sry att jag inte kollade där innan! Ha en bra dag :)

2012-01-12 @ 13:08:58
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Inte lätt för sonen :-( Hoppas de läker fort så han får använda sin energi.

Grattis till Hanna som vann.

Ha De!

2012-01-12 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0