ICAs matkasse

Nu har vi testat oss av Linas Matkasse och Mathems matkasse men denna gång ska vi testa oss av ICAs matkasse. Man bokar kassen på webben och hämtar sin matkasse i närmsta ICA butik. Du kan välja mellan två kassar - Billiga veckan eller Inspiration. Den här gången valde jag billiga kassen då jag gillade recepten bättre i den. Att jag dessutom fick betala 495 kr (vissa affärer 595 kr) för denna matkasse med fem middagar tycker jag är ett stort plus. En till sak jag uppskattar är ICAs beskrivning av vad som kan tas tillvara i kassen, bland annat räknar de ut att äggen och mjölken som blir över kan bli pannkakor, fisken som blir över kan tillagas på annart sätt och bli en matlåda osv. Redan idag tillagades första maträtten från matkassen, recept och bildbevis kommer imorgon.

Testar du någon matkasse?




Kommentarer
Postat av: anna

har tänkt på att prova Icas kasse. tyvärr får jag inte äta nåt med komjölk i nu i två veckor, jätte svårt. vet du några bra recept

2012-01-18 @ 11:49:13
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0