Ny ketchup från Heinz

Jag har fått chansen att provsmaka Heinz nya ketchup - Heinz Tomatketchup Balsamvinäger. Heinz vanliga ketchup är smaksatt med vinäger men denna nyhet är istället smaksatt med balsamvinäger och råsocker som ger ketchupen en rundare och fylligare smak.

Betyg: Tummen upp från både maken och mig. Jag använder inte ketchup som tillbehör till speciellt många maträtter men gärna i min matlagning, maken däremot kan äta ketchup till det mesta. Idag testade jag dock ketchupen även som tillbehör när jag åt korvburgare här hemma och det passade perfekt! Jag gillar att man gått hela vägen vad det gäller en lite vuxnare ketchup, förpackningen för tankarna till en whiskyförpackning till exempel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0