Dr. Oetker Pizza Tradizionale!

Ännu en gång har jag fått testa en produkt för Smartson och denna gång var det Dr. Oetker Pizza Tradizionale som skulle testas. Det tog ganska lång tid innan jag hittade produkten då den inte fanns på mina närmsta butiker men till slut hittade jag den på COOP Extra. Den fanns dock bara i två smaker i affären (spenat och speciale) så valet föll på till slut på speciale som innehöll skinka, svamp och salami bland annat. Dr. Oetker går ut och påstår att deras pizza är lika god som pizzeria-pizza. God är den och med knaprig botten men om den klår pizzeria-pizza vet jag inte! Hoppas det kommer ut fler smaker av denna pizza, skulle vara roligt att testa den fler gånger men med annan smak!





Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack för tävlingstips! :D



Rösta gärna på mig så vi får åka med bloggbussen. Länk finns i bloggen i menyn! Har du redan röstat idag så går det bra i morgon igen. ;)

Kram

2012-04-23 @ 22:43:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0