Bistro Le Garage

HÄR hittar du min tävling så skynda in och tävla!!

I helgen när vi besökte Umeå åt vi middag på en restaurang jag verkligen kan rekommendera - Bistro Le Garage i Umedalen. En mysig restaurang med underbara, stora fönsterpartier ut mot gatan. Trevlig personal och GOD mat. Extra plus för att personalen gillade barn och att de har en liten barnmeny (utan att för den skull bli en högljudd familjerestaurang) vilket underlättade för oss - två par med varsitt barn. Tre av oss åt Steak Frites till varmrätt, dvs entrecote med bearnaissås och citron- och parmesanslungade pommes frites. Underbart gott och köttet var helt perfekt stekt. Min man åt istället gris på långkok med rotfrukter, potatispuré och madeirasky och det tyckte han var väldigt gott. Mätta efter att ha ätit och druckit gott och med två trötta barn skippade vi efterrätten denna gång! Restaurangen får tummen upp från oss!




Kommentarer
Postat av: LIFE by TESS

Mumselimums så gott det ser ut! Alltid trevlig att äta ute på trevliga ställen.



Kram och ha en fortsatt fin dag

2012-04-26 @ 11:45:33
URL: http://misstess.se
Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

åh va gott det såg ut! :D

2012-04-26 @ 14:39:36
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mums, jag tycker lixo att det är något speciellt att ta pommes eller klyftpotatis på resturang, det är alltid så himla mycket godare! Vad tycker du? Kram :)

2012-04-26 @ 15:53:45
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0