Snabbmat & Indisk mat

Vilken är er favorit-snabbmat? Min är nog pizza eller kebab måste jag säga, nu mer LCHF-diet blir det inte mycket av den varan även om jag faktiskt ätit en kebabsallad utan bröd som var helt okej! Något jag verkligen gillar är indisk mat men jag tycker det är sååå mycket godare att göra egen än att äta den ute för jag har inte hittat en enda restaurang i Sverige som gör riktigt god indisk mat, Ni kanske har några tips om ni har ett favorit-indiskt-ställe? Testade ett nytt litet indiskt hak i helgen (när vi slarvade med LCHF) som vi blivit rekommenderade men tyvärr, dyrt och inte speciellt gott. Grrr också för att de använd höns istället för kyckling i en av rätterna! Chicken tikka masala och chicken curry testade vi men som sagt, tummen ned från oss.


Kommentarer
Postat av: Ida

I Uppsala finns den bästa! Den är super stark och perfekt! Kommer inte riktigt på vad den heter nu... Men den är känd! Ska kolla upp de!

2011-09-03 @ 16:58:05
URL: http://idafh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0