Mysmatchen fortsätter

Kebabdrömmen-chipsen var ju riktigt goda som jag skrev om tidigare. I helgen testades Mysmatchen-chips nr 2 och det var i smaken Sourcream & Italian Cheese. Tycker smaken var helt okej men kanske lite för mild smak för min del. Smakade som en lite smaklös sourcream & onion-chips. Med andra ord tycker jag Kebabdrömmen är godast hittills! Dock leder Sourcream & Italian Cheese Mysmatchen-tävlingen trots att jag röstat på Kebabdrömmen!

Har ni smakat de nya chipsen? Vilken är eran favorit?

HÄR hittar ni min pågående tävling så kika gärna in och tävla om du inte redan gjort det!



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Nä du.. Sånt tjafs äter inte jag hihi

2011-09-22 @ 21:47:24
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0