Vinnare - Smultronbyn Träleksaker

Har haft så fullt upp igår med att njuta av vårvädret, umgås med vänner och hejat på Eric Saade i finalen av ESC att det är först nu jag hunnit dra en vinnare i tävlingen jag har i samarbete med Smultronbyn Träleksaker.

Vinnare av Birthday Breakfast-set är: Sofie - mamma till William

Stort grattis till dig! Maila mig din hemadress så skickar vi hem vinsten till dig!

Tack alla som tävlat i denna tävling och tack till Smultronbyn Träleksaker som sponsrat denna tävling med deras fina vinst! Skoj också med rekord i antalet tävlande i min tävling!


Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Grattis till Sofie :)

2011-05-15 @ 15:08:43
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0