Jogolino

Här kommer ett inlägg för alla er som har småbarn :) Jag är Buzzador som ni ser på rutan till vänster och denna gång har jag (och min son) fått testa Jogolino yoghurt från Nestlé. De har kommit ut med en ny smak - persika & banan som nu ska testas och som jag ska få buzza om! Min son har redan testat yoghurten och tycker att den är MUMS! De är i bra storlek som är lätta att ta med sig i skötväskan när man ska gå på promenad, till öppna förskolan, till lekparken eller när man ska åka iväg med bilen. Det som är extra toppen med yoghurten är att den är sockerfri och att den inte behöver kylförvaras utan man kan äta den direkt från förpackningen efter att ha haft den i skötväskan. Denna yoghurt finns också i smaken jordgubb & banan och är för barn från 10 månader och uppåt. Idag tog jag med mig två förpackningar (8 st) med yoghurtar till Öppna Förskolan och de gjorde succé bland mammor och barn :)

Är du intresserad av att bli Buzzador? Här kommer en inbjudan från mig så klicka bara på länken om du också vill testa nya produkter och buzza för dina vänner om dem.

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det! Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är allimac-a): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=allimac-a

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=allimac-a&lang=SE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0