Stamkund på Ica?

Jag är stamkund hos min närmsta Ica-butik och som tack för det fick jag igår hämta ut en fin kökshandduk :) Passande nog hade min kökshandduk ett recept på äppelpaj tryckt på framsidan, perfekt för mig som har två stora äppelträd på tomten och som säkerligen kommer ge massa goda äpplen framåt hösten!

Ikväll väntar restaurangbesök då vi ska besöka en relativt nyöppnad restaurang (nytt koncept) och det ska bli så skoj att testa deras mat som fått så fina recensioner. Återkommer med utlåtande senare!

Imorgon går tävlingen där du kan vinna en söt grytlapp i form av en cupcake ut, tävlingen hittar du HÄR!


Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack så mycket :)

Vilken fin kökshandduk

2011-06-22 @ 10:29:37
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0