Bröllopsmiddag

Hej alla nya läsare och hej såklart till mina gamla, trogna läsare -  så skoj att ni är så många som vill läsa min matblogg :)

Glöm inte min sommartävling som startade i fredags, du hittar den HÄR!

Förra helgen var jag ju på bröllop, ett underbart sådant och vi blev bjudna på så god mat med italienskt tema! Både bröllopsparets förlovningsresa och bröllopsresa gick till Italien så att det skulle bli italiensk mat var inte så oväntat :)

Förrätt: Plocktallrik med inspiration från Italien (Salami, parmaskinka med chili- och balsamicoinlagd parmesanost, melon- och myntasallad och tre ostar - gogonzola, manchego & tallegio)

Varmrätt: Helstekt oxfilé, sommarprimörer, chili- och honungsrostad potatis och rödvinssky

Efterrätt: Citronsorbet på hallonspegel

Bröllopstårta












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0