Vinnare Ninasmat.se

Stort tack till alla som ville tävla i min tävling och stort tack till ninasmat.se som sponsrade denna tävling!

Vinnare:

1:a pris - Presentkort 250 kr - Gunsan (Du hittar Gunsans fina blogg HÄR)

2:a pris - Presentkort 100 kr - Cissi (Du hittar Cissis mysiga blogg HÄR)

3:e pris - Presentkort 50 kr - Jennysen (Du hittar Jennys trevliga blogg HÄR)


GRATTIS till er! Ett mail väntar på er!

Ni andra har självklart fortfarande 10% rabatt på ninasmat.se som gäller fram till julafton, ange kod Coquina vid köp.

Ni missar väl inte min andra tävling där du kan vinna godis? Den hittar du HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst var det! Njea.. Är inte så bra på att rimma ;P men du har en väldigt fin blogg :) kram

2011-12-14 @ 23:45:03
URL: http://whataboutemmie.blogg.se/
Postat av: gunsan

Men nu är jag lite disträ, är ju liksom inte van att vinna, fick nu för mig att du inte hade min mail-adress;))



För säkerhets skull kommer den här:



[email protected]



Tack återigen, jag är sååååå glad o tacksam;))



kramizzzzz



K

2011-12-15 @ 21:08:09
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0