Vinnare

Tack till alla som ville vara med i min tävling i samarbete med Myran & Lo, så roligt att ni är så många som gillar att tävla på min blogg!

Vinnarna är:

Dregglis med päron - Josefin - Happy Days

Dregglis med svampar - Frida


GRATTIS!
Maila mig era hemadresser så får ni snart ett fint paket med posten!


Myran & Lo vill gärna att ni som inte vann i denna tävling inte ska gå lottlösa så därför har hon just nu ett erbjudande på sin hemsida att du kan få köpa hennes fina mössor till 20% rabatt! Kika in på hennes hemsida och vid beställning mailar du erbjudandekoden Coquina drar hon av rabatten. Erbjudandet gäller i en vecka, dvs till nästa måndag.

Stort tack till Myran & Lo för samarbetet i denna tävling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja det är en lugn vecka iallafall, det är nice! Sjukt fin blogg har du, följa varann via bloglovin? :)

2011-04-04 @ 14:58:21
URL: http://elinworld.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Tusen tack, så glad jag blir!!! Har mailat så jag hoppas adressen kommit fram. :-)



Kram o trevlig fortsättning på nya veckan!

2011-04-04 @ 21:31:49
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0