Restaurang Aqua, Saltsjöbaden

För några veckor sedan besökte jag restaurang Aqua i Saltsjöbaden utanför Stockholm. Restaurangen ligger precis utanför hotell Grand Saltsjöbaden med ett underbart läge vid vattnet. Med stora fönster, öppen spis och den fina utsikten får restaurangen högsta betyg i mys-faktor. Menyn var redan bestämd och bestod av:
* Toast Skagen
* Oxfilémedaljonger med potatisgratäng och rödvinsås
* Äppelkompott med vaniljsås

Förrätt och varmrätt var riktigt gott men äppelkompotten får minus av mig då den serverades iskall, jag hade önskat att den varit varm och dessutom var den lite för mesig för min del.





Kommentarer
Postat av: Ella/dellhz

sv: haha tack :D jo, han är ganska söt :3

2010-11-02 @ 15:44:23
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: glöppsken:)

Mmm:) .. vad smaskit det ser ut :P

2010-11-02 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0